Regulamin Gwarancji JJCD

§1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady gwarancji na produkty zakupione przez klientów biznesowych (B2B) za pośrednictwem JJCD w modelu dropshipping.

2. JJCD pełni rolę pośrednika, nie jest producentem ani bezpośrednim sprzedawcą towarów i nie ponosi odpowiedzialności za gwarancję produktów.

3. Gwarancja na zakupione produkty udzielana jest wyłącznie przez dostawcę (producenta lub hurtownię), a jej warunki mogą się różnić w zależności od konkretnego produktu.

4. Składając zamówienie, kupujący akceptuje warunki gwarancji dostawcy oraz niniejszego regulaminu.

 

§2 Zakres gwarancji

1. Zakres gwarancji zależy od polityki dostawcy i może obejmować: a) naprawę wadliwego produktu, b) wymianę produktu na nowy, c) zwrot środków, jeśli dostawca przewiduje taką możliwość.

2. Gwarancja nie obejmuje: a) uszkodzeń powstałych na skutek nieprawidłowego użytkowania, przechowywania lub transportu przez kupującego, b) naturalnego zużycia i eksploatacji produktu, c) nieautoryzowanych napraw lub modyfikacji, d) wad wynikających z działania sił wyższych, takich jak pożar, zalanie, przepięcia elektryczne.

3. JJCD nie ponosi odpowiedzialności za decyzję dostawcy dotyczącą uznania lub odrzucenia gwarancji.

 

§3 Procedura zgłoszenia gwarancyjnego

1. Kupujący, który chce skorzystać z gwarancji, zobowiązany jest zgłosić reklamację bezpośrednio do dostawcy.

2. Jeśli dostawca wymaga zgłoszenia za pośrednictwem JJCD, kupujący powinien wysłać zgłoszenie na adres sekretariat@jjcd.pl, podając: ○ numer zamówienia,

○ nazwę i numer seryjny produktu (jeśli dotyczy),

○ opis problemu,

○ dokumentację zdjęciową wady (jeśli wymagane przez dostawcę).

 

3. JJCD w ciągu do 7 dni roboczych przekaże zgłoszenie do dostawcy i poinformuje kupującego o dalszej procedurze.

4. Czas rozpatrzenia reklamacji zależy od dostawcy, ale JJCD podejmie wszelkie możliwe działania, aby uzyskać odpowiedź w terminie do 30 dni roboczych.

 

§4 Koszty wysyłki i zwrotów

1. Kupujący ponosi koszty przesyłki reklamacyjnej, jeśli dostawca nie przewiduje innej polityki zwrotów.

2. W przypadku uznanej reklamacji dostawca może pokryć koszty zwrotu (zgodnie z jego polityką).

3. Jeśli dostawca nie uzna reklamacji, kupujący może odebrać produkt na swój koszt.

 

§5 Odpowiedzialność JJCD

1. JJCD nie ponosi odpowiedzialności za: a) decyzje dostawcy dotyczące uznania gwarancji, b) czas realizacji reklamacji przez dostawcę, c) jakość i zgodność towaru z opisem – odpowiedzialność leży po stronie dostawcy, d) szkody pośrednie wynikające z wad produktu, takie jak utrata zysków czy przestoje w działalności kupującego.

2. Wszelkie spory dotyczące gwarancji powinny być kierowane bezpośrednio do dostawcy produktu.

 

§6 Postanowienia końcowe

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 30 stycznia 2025 r.

2. JJCD zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy prawa polskiego.